Vila i Frid Misa !

helgen har gått för fort, har ingen lust att komma tillbaka till skolan. Det är så mycket tjaffs just nu så har ingen lust. Ska försöka koncentrera mig på skolarbetet och skita i allt annat. Trött på folk som bara ska sitta och snacka massa skit. Men nu ska vi inte hänga upp oss på folks brister utan se på det ljusa. Mixa är lika galen som vanligt, hon har börjat fått för sig att kissa på ett och samma ställe med korta mellan rum. Måste köpa "Piss off" så hon inte markerar. Jag mår fortfarande lika dåligt och har inte haft så stor möjlighet att koppelträna Mixa, vilket jag tycker är jätte synd. Det hade ju tänkt bli vår helg. Men tränar ju så fort vi är ute annars men lite svårt att koncentrera sig och anstränga sig på koppelträningen om man tex är på väg till bussen men lite hinns det med. Idag var vi nere och gav pickles (resturangen hos oss) en blomma och ett litet brev pga en av de anställda har gått bort, han var så otroligt snäll och trevlig. Han pratade alltid med mig när man kom och handlade pizza och frågade hur allt var. Så det känns jävligt synd faktiskt.
just nu sitter vi och tittar på scream 2 och äter chips haha. Passar på att blogga lite när det läskiga är haha. Imorgon är det skola igen och vi ska hem till Fredriks föräldrar. Rätt jobbigt eftersom Mixa inte trivs så bra där. Men vi åker tillbaka hit när det blir helg igen. Så får vi hålla på sådär resten av terminen. Känns jobbigt.. faktiskt. Nu tänkte jag kolla lite till. Ska packa ihop lite grejer innan jag går och lägger mig. Toodles !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0