suck och pust

Sitter på lektion, helt slut körd. Vi har utrotningshotade raser fast just nu har vi typ klassråd och diskuterar om en resa för alla 3or som går ut. Vilken röra !
Orkar verkligen inte med den här skitskolan, jag tänker försöka stå ut med det. Det är jätte svårt. Vill bara ut och jobba. Så besvärligt. Börjar bli massa tjaffs om studenten också, vi ska tydligen åka tåg in till stan och åka flak där?? men va? jag ska inte dricka ett skit så jag lär ju stå där för mig själv med alla fulla .. kul!
Skita i studenten och bara åka hem hade varit det bästa. Vet inte ens om mina föräldrar ska komma, det är ju så långt borta. Fredrik ska fira med sin familj och jag ska inte fira med min. Det är ingen som orkar dra sig hit bort. Så jag ska inte fira det. Nu måste jag vara med i diskutionen antar jag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0