Sömnlös

Idag ska jag och älsk åka hem, och det ska bli så otroligt skönt. Visst sängen är rätt liten hemma men det är bara mysigt. Ikväll ska vi nog ta det lungt och kanske glo på någon bra film. Ska äta lax med kokt potatis idag och god sås (minns tyvärr inte vad den heter). Just nu har jag naturkunskap och har precis gjort ett läxförhör om jorden och det gick nog åt helv*te faktiskt. Inatt sov jag inte många timmar eftersom folk pratade väldigt högt mitt i natten. Vet inte riktigt vem det var för jag var så trött. Men det höll mig vaken i några timmar. Sen gick jag upp halv fem imorse också och det gjorde inte saken bättre. Så är aptrött just nu och ska snart se på en film, hur ska man orka hänga med på den (?) Det ska bli roligt att se !
Det var tydligen om "Big bang", kan bli lite intressant. Nu måste jag stänga av datorn. Chingeling !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0