Hjälp

Du är fanemej hopplös ibland, (nej inte Mixa). Blir bara galen på dig och din stil just nu. Komigen, skärp dig !!
Envisare unge finns inte, även fast du faktiskt måste bli envisare med vissa saker och sluta ge upp så lätt. GAAAH !!!!
De är ju tur att du inte läser min blogg. Tänka sig vad man kan missa saker ibland .. ;). Fast du vet ju vad jag tycker och du lyssnar ju ändå inte på mig och det stör mig något.
Snart ska jag och Fredrik glo på film, mumien! Som kommer på tv 3 klockan 20.00. Ska verkligen unna mig själv en underbar helg med mina fina. Både jag och Mixa ska bada imorgon haha. Det är så lerigt och sunkigt ute och Mixa blir så otroligt smutsig på bussar och tåg. När jag går hemmifrån är alla mina kläder rena och fina. Så ska vi sätta oss på tåget och då blir allt smutsigt, eftersom Mixa envisas med att hoppa upp i mitt knä. Det är ju sååå läskigt på golvet, suck! Det har dock blivit bättre och vi kämpar vidare. Har precis varit ute med Mixa, hon tycker inte om att göra sina behov ute här utan kämpar för att hålla sig tills vi kommer in, det gör mig lite bekymrad.. lite som om man misslyckats totalt är det någon som har ett tips hur jag kan göra. Hon är ändå fyra månader och borde börja förstå att man ska göra det ute. Hon är nästan helt rumsren på skolan och hos Fredrik. Men inte här.. surt!
Jaja nu ska jag hitta på något annat, vila lite kanske får se.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0