Gästbloggning : Fredrik

Tjeeena ! Sophies Fredrik här, Har länge lovat Sophie att gästblogga på hennes blogg, men har aldrig blivit av. Men nu tog jag mig chansen att göra det ;) Vet inte riktigt vad man ska skriva här men jag kan ju berätta att jag heter Fredrik som ni kanske förstår .. och är 18 och Sophies pojkvän. Jag har alltid vetat att sophie är den enda för mig och den enda jag vill leva med. Jag vill Sophie det bästa, hon har det väldigt stressigt med valpen Mixa, skolan, och försöka hitta ett bra jobb. Alla vet liksom jag att hon har en passion till hundar och att se henne vara nära hundar, arbeta med hundar är rätt kul att se. Hennes ögon lyser upp som ett litet barn som väntar på nattens slut, för att en ny morgon ska gry och det ska stå en gran med klappar under. Hon är väldigt bra med hundar och man ser att hundarna trivs med henne. Jag vet att Sophie har stora drömmar en utav dom skulle jag vilja uppfylla jag skulle vilja ta med mig sophie till möjligheternas land nämligen (USA) och besöka Cesar Millans Dog Psychology Center och se hur dom har det där. Allt för min tjej. Hon försöker också skriva ner allt i denna blogg, inte så lätt när man har så mycket att göra. Nää nu vet jag inte längre vad jag ska skriva, ska kolla vidare på Scream och sedan sova tror jag. Vi får se senare. CIAO !!

Kommentarer
Postat av: Batman

HEJ FREDRIK <3 // Bror

2010-01-10 @ 22:39:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0