8 januari 2010

Tervetoula !!!!
Hittade några bilder som jag inte tror jag har lagt upp än. Lite från våran promenad genom elljusspåret förra veckan. Just nu sitter jag på barky och pratar med Diana och Fredrik. Ska ut på promenad om en och en halv timma. Har redan varit på en promenad. Ikväll ska vi nog kolla på film och ha det mysigt. Kanske kommer det någon bra film på tv. Usch på tisdag är det skola och jag har hundträning och projekt arbete. Dags att börja lämna ut alla enkäter så man hinner sammanställa dom. Får nog göra det i helgen eller nått. Det är rätt så mycket att sammanställa, måste också klura ut hur det ska göras på bästa sättet. Det ska bli roligt att träffa allt folk som man inte sätt på jätte länge. Som Felicia som har varit i skåne hela julen och Erika som har varit i Norge sen är det ju alla andra också. Nej nu hinner jag inte skriva så mycket mer. Skriver nog mer senare, chingeling!

Kommentarer
Postat av: h

2010-01-08 @ 14:52:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0