Här kommer lite bilder

Här är lite smått och gott från lite olika tider. Hade faktiskt tänkt lägga upp en film när jag åker snowboard förrförra  vintern men det ville inte funka så det får vänta. Kommer in fler bilder ikväll när jag lagt in alla bilder från digitalkameran. Just nu sitter jag här själv på dagiset medans dom andra är ute på promenad. Maja skäller och alla andra sover. Sen är det min tur att gå ut igen :), häärligt!


Jag när jag var 3 år gammal, krullis var jag ! 



Klassresa till gotland i nian, man vart otroligt solbränd av att cykla flera km varje dag. Men otroligt härligt kan jag ju säga att det var. Får nog dra dit igen snart. 
Klassresa till gotland, solar på bryggan.



Är i skolan och har svenska med Camilla (vänster) och Malin (höger).

Jag ..


Mina misslyckade bullar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0