Dålig start

Ni får verkligen ursäkta den dåliga uppdateringen men det finns en anledning och det är att blogg.se inte ville logga in mig på mitt konto. Men nu är jag här igen!
Igår så var vi mest ute på promenader och koppeltränade. Det går nog lite framåt men hon är lite trögförstådd. Hon blir helt slut efter våran långpromenad och sover i ca 4 timmar efter det. Rätt skönt faktiskt, så lugnt och tyst. Katten passar också på att sova då haha. Igår kväll var jag så otroligt trött så jag minns inte ens att jag gick och la mig för att sova. Minns endast att Fredrik satte på full frys sen är det inget mer. Jag var så uttråkad igår så vi kom på att vi kunde baka kakor, vaniljdrömmar .. det var iförsig första gången vi bakade sånna men ändå .. kakorna vart stenhårda, en plåt vart kakorna bruna och inte alls som såna kakor ska vara. Sämst !
Om en timma ska vi ut på våran långpromenad, skönt. När jag kommer hem ska jag plugga. Måste bara hitta alla papper som jag måste ha. Lantbruksdjurs läxor i massor, usch va tråkigt. Men ska man ha ett godkänt så ska man. Nu måste jag gå och hjälpa Fredrik torka upp massa vatten han lyckades ha ut på golvet.
Skriver kanske lite mer efter promenaden.
Puss

Kommentarer
Postat av: Diana

Haha...ni är lika dåliga på att baka som jag :P

Kram

2010-01-04 @ 21:27:30
URL: http://diaschka.blogg.se/
Postat av: Fredrik

Haha jag tycker endå att kakorka blev rätt goda ;) du värkligen måste skriva mina missöden som att spilla vatten på golvet hmm... ? ;):D Puss luv ya

2010-01-04 @ 22:14:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0