Filmkväll



Det är riktigt kyligt ute men det hindrade inte oss för att dra oss ut på en lång promenad i skogen. Tror vi gick i en timma ungefär. På en väg vi knappt visste hur man skulle gå, vi hittade ju såklart och det var inte särkillt svårt. Mixa sprang för glatta livet och tyckte det var super roligt att få springa lös så länge. Det kom en joggare som vi mötte två gånger ?! han måste sprungit otroligt fort runt allt. Just nu så har vi precis tittat klart på en rätt bra film The triumph och vi har precis börjat titta på Oliver Twist. Vet inte om den är särkillt bra men det finns inte så mycket annat kul att se. Ikväll ska vi baka lite kanelbullar eftersom det inte blev något julbak. Ikväll ska vi titta på harry Potter och sen kommer "en förtrollad romans". Mitt busskort har gått ut och mamma har lånat mina pengar så kan inte köpa busskort försen på måndag eller tisdag. Behöver inte busskortet försen på torsdag när jag ska jobba. Ska bli otroligt roligt. Ska gå och hämta något att dricka sen tänkte jag slänga ut bilder från våran promenad och lite andra bilder från nyårsafton och så. Puss sålänge!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0