En hemsk morgon!

nästan ingen röst kvar men pratar på ändå. Sitter på samhälls kunskap och pratar om ekonomi. Har svårt att hänga med eftersom jag har lite feber men får inte vara hemma pga att jag har varit borta lite för mycket förut. Men jag står mitt kast. Imorgon har vi projekt arbete och hundträning, vi har dock bara teori på hundträningen så Mixa får vara på dagis imorgon och följa med nästa vecka. Imorse hade jag riktig otur och min morgon var jätte lång. Först och främst var bussen till tåget försenad så vi missade tåget. Och självklart så missar vi bålsta tåget som vi måste hinna med för att hinna med bussen till skolan. Vi fick ta massa andra olika tåg för att ta oss fram till bro och därifrån började vi gå. Som tur var så stannade Sofias mamma och sofia bilen och skjutsade oss till säby eftersom hon också skulle dit :) så snällt. Kändes jätte skönt eftersom att jag är sjuk och det hade kanske inte varit så bra om jag hade gått hela 50 minuter. Ikväll ska jag plugga det sista på lantbruksdjurs grejerna och plugga lite företagsekonomi. Trist! Nu ska jag ha naturkunskap så skriver lite mer senare. Toodle!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0