Kullerbytta

Det suger verkligen att vara sjuk, men vad ska man göra. Jag orkar inte bry mig så mycket, det är bara jobbigt att så fort jag börjar göra något så blir jag trött efter tio minuter och måste vila. Det tog ett tag innan man kom upp ur sängen. Men nu sitter jag här och har precis tränat Mixa lite. Nu kan hon snurra och spinn så pass bra att vi kan börja med något mer och för att se hur långt hon är villig att gå i träningen när hon är så pass liten så valde vi Kullerbytta. Hon vet vad hon ska göra och försöker göra det så gott hon kan, vi tar det stegvis för att få ihop det bättre och så hon inte gör sig illa. Hon är super duktig och tycker det är roligt med något när man får fara omkring lite mer. Vi har även börjat med "stanna" för att förenkla vardagen lite och att hon inte ska kasta sig över saker och ting så ivrigt att hon kräks. Och det funkar också jätte bra. Just nu leker hon med Fredrik och studsar omkring i rummet, sötnosen. Fick ett häfte igår med massa olika hundkurser i huddinge och funderar på att se om jag kanske kan gå någon av dom med Mixa. Nu ska jag vila lite. Blir rätt trött av att sitta vid datorn också. Har hittat min ipod som jag håller på att ladda just nu så ska sitta och lyssna på musik sen. Toodles !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0