Känner mig så korkad, förlåt för att jag är så dum !

NEJ DET FÅR INTE VARA SANT!!, jag har ont i halsen, fryser, ont i huvudet och känner mig hängig. Jag orkar verkligen inte bli sjuk igen, var ju nyss sjuk!! jag har faktiskt inte tid att vara sjuk just nu. Skolan har dragit igång ordentligt och tror till och med att vi har fått läxor. Men just nu tänker jag bara ta det lungt och umgås med Fredrik och min lilla Mixa. På djursjukvården idag så tittade vi på en film som handlade om kvalster och smådjur som lever i kläder och allt runt omkring oss. Och just nu har jag bara lust att duscha, städa hela mitt rum och byta sängkläder. Det är ju kryp överallt som lever på våran hud och i våra sängkläder som vi sover i. Visst jag visste det innan men att se det i extremt förstorad bild så man såg hur djuren kröp i håret och sånt var faktiskt riktigt äckligt. Det är ju tur att man inte ser dom med blåtta ögat för då hade jag verkligen fått panik. Usch tycker inte om när saker kryper på mig. USCH!! Men filmen var riktigt intressant och jag lärde mig otroligt mycket på det. Men man blir så trött av att sitta och titta på en film i mörkret en fredag, så det var svårt att hålla sig vaken. Det är tur att stolarna är rätt osköna annars hade jag sovit som en stock haha. Jag är riktigt hungrig men samtidigt illamående och det känns jätte jobbigt. Ska försöka äta lite ändå när det är mat. Det är ju så god mat som man inte äter särskillt ofta, pankakor med grädde och sylt. Muums ! Så nu tänkte jag lägga mig och vila lite och se om det blir bättre till maten. Ikväll ska vi se på American Pie Band Camp och ha det mysigt. Och ska ladda min ipod och se om det finns någon bra musik att lyssna på. Jaja .. Toodles !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0