Ny tv och nymöblerat



Nytt år, nya möjligheter. Dagen började med att vi vaknade vid halv tolv, skönt. Vi åt frukost och så innan vi åkte till mormor för att äta lunch och fika. Min morbror var där också och han hade med sig en tv till mamma. Lite större än den hon hade, så jag och Fredrik fick tv'n som hon hade. Så nu har vi gjort i ordning och flyttat in en byrå och så. Tog ut min ena dator och skrivbordet, vem behöver det just nu när jag ändå har min bärbara dator. Rummet ser otroligt mycket större ut och lite mer städat och det gillar jag. Hatar när det är rörigt och trångt. Just nu sitter vi och tittar på Harry Potter och fången från azkaban. Imorgon är det träna Mixa som gäller och sen ska jag nog ta och plugga lite på det jag missat, innan skolan börjar och det ska lämnas in, tror inte älsk gillar den
idén men det måste göras. Jaja, nu ska jag kolla klart på filmen. Puss Sophie

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0