Chingeling

Sitter på min första naturkunskapslektion och tittar på en film om jorden och jordens skapelse enligt vetenskapen. Jätte intressant faktiskt. Men det blir mindre kul när vi kommer in i fysiken och kemin, för jag klarar verkligen inte av det. Det är så tråkigt så man inte ens orkar anstränga sig i det hela. Visst det är mycket kemi och fysik i det vi läser nu också men det blir rätt roligt när man gör det på det sättet. Ikväll ska vi hem till mamma vilket känns otroligt skönt, en mjuk och skön säng att sova i med mjuka kuddar. Slippa allt tjaffs och skrik som vi får stå ut med annars. Mixa får springa på större områden och slipper vara rädd för en galen katt som finns där vi är på veckorna. Utan kan leka med lilla Lukas som bara leker tillbaka och tycker det är jätte roligt. Hade tänkt ha på mig mina jeans leggins och sel lite finare ut idag men det var alldelles för kallt så det får vänta lite tills det blir varmare. Har ingen lust att få urinvägsinfektion, har haft det så många gånger så det får räcka. Snart är det februari, sjukt. Nu måste jag fortsätta titta på filmen så jag lär mig något :). Toodles !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0