Äntligen !

Alltså det kändes konstigt att gå upp så tidigt idag, jag är så morgontrött av mig sen mår jag så dåligt på morgonen. Fick i mig tre tuggor av en macka och ett glas juice. Det är så gott med exotisk juice. Sitter på barky nu och äter lunch. Jag har varit ute på två promenader nu under morgonen. Slänger upp lite bilder sen ikväll med resten av bilderna som jag lovade att lägga upp igår men somnade rätt tidigt så jag glömde helt bort det. Jag känner att min blogg bara blir tråkigare och tråkigare men jag vet inte riktigt vad jag ska skriva om, mitt liv är tråkigt haha. Kan ju berätta att Mixa har lärt sig snurra !! Vi ska bara lära in kommandot ordentligt så hon kan det ännu bättre. Har hört att det är många som börjat skolan idag och jag lider verkligen med er ska ni veta. Jag ska verkligen njuta av mina sista dagar nu. Ska inte göra så mycket förutom att jobba imorgon och på måndag ska vi vaccinera Mixa. Nu ska jag fortsätta äta min lunch och sen ta en runda och kolla om det är någon som har kissat eller bajsat någonstans. Puss !

Kommentarer
Postat av: Diana

Ditt liv tråkigt :) vad är mitt då :P hehe

Men allt blir ju sååå roligt när man jobbar på barky. kram

2010-01-08 @ 10:49:21
URL: http://diaschka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0