Alla får ha drömmar !

Hej!
Nu har jag gjort det mest tekniska jag gjort på länge, installerat google chrome på datorn (en sorts webb läsare?) eftersom mitt internet är det segaste jag varit med om på länge. Men nu vart det lite bättre. Dessutom kan man ha ett gulligt tema på webbläsaren hihi. Pappa kom över och fikade idag, och vi pratade ikapp oss. Mest om mat och bakning eftersom våra kakor och bullar misslyckades totalt! Som vanligt har vi varit på våra promenader och tränat koppelträning och att Mixa inte ska gå först in genom dörrar och i trappor sen liknande. Alltså mitt minne är ju inte det bästa så jag vet inte om jag skrivit att jag ska jobba på torsdag och fredag :) det ska bli jätte roligt!!
Har ännu inte hittat läxpapprena, lite små stressigt. Imorgon ska jag städa och åka och köpa avmaskningsmedel till Mixa som ska avmaskas (nej hon har inte mask). Jag och älsk har suttit och drömt oss bort och planerat för vad vi vill göra i framtiden. Här är lite av våra planer för framtiden:
En fin liten villa med tomt halvt på landet som ska vara fint inrett efter våran smak och hundanpassat med bäddar och liknande. Minst 3 hundar. En bil varav modell Ford Explorer. På tomten ska det vara försett med liten pool (uppblåsbar), agility hinder och en fin uteplats. Vi vill tillsammans med frivilliga köpa ett fritidshus i dalarna där vi kan vara på semestrar och åka skidor och snowboard för min del, där hundarna självklart får vara med och njuta av livet. Det är bara lite av våran stora dröm.. men vem vet om den blir sann. Man kan iallafall hoppas, alla måste ju ha drömmar. Jag är hungrig och ska glo om det kanske finns någon liten macka att äta. Middagen vart rätt så misslyckad, jag är sämst i köket just nu.. ha det bra och god natt !

Haha, förlåt !

Kommentarer
Postat av: Marie

Gud vilken härlig bild på Mixa :D

2010-01-04 @ 22:55:35
URL: http://marieandersson.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0