21 november 2007, bästa dagen i mitt liv.

Här är lite bilder på mig och Fredrik från olika tillfällen. Har inte lagt ut så mycket sånna bilder för jag vet att älsk inte gillar att vara med på bild men snäll som han är så lät han mig lägga ut några med förutsättning att jag var med på bilden (?) sötnos.
Våran lilla resa till Idre, sommaren 08. Vi åkte dit med Fredriks systers familj och då fick jag även upp min första fisk någonsin haha! En regnbågslax. Det var bromsar stora som flygplan som skulle flyga runt just mig. Jag som är livrädd för getingar och sånt äckligt. Och jag vågade knappt sticka ut huvudet utanför min luva jag hade på mig större delen av tiden. Getingar, myggot och knott var det också gott om. Knotten och myggen var rätt besvärliga när man stog och fiskade. Jag är allergisk mot mygg så hade det rätt besvärligt under den veckan. Får otroligt ont och stora bölder. Getingarna var också på en när man stog och fiskade, så jag sprang mellan varven för att få iväg getingen. Jösses vilken kalabalik det var. Hade ont i magen för att jag var så rädd, låter lite mesigt jag vet. Vet inte varför jag är så livrädd för dom.

Dagen innan vi åkte till Idre tror jag det var. Trött och osminkad, så ser jag då ut utan smink för er som inte vet. Mina ögon är jätte små och ser bedrövligt ut eftersom mitt huvud är stort haha.

I slutet av samma sommar. Ja, det är en kondom på min tjocktröja. Det står "varje dag föds en ny lärare, använd kondom!" haha fyndigt. Fick den av käraste älsk.
"Argaleken", jag är jätte dålig på det och det slutar alltid med att jag skrynklar ihop hela ansiktet och försöker att inte le eller börja skratta. Kan inte vara allvarlig. Ett otroligt stort problem för mig haha.
Skolresa januari 08 till bydalen. Här är vi ute och åker snöskoter uppe på fjället. Super härligt. Men det var rätt svårt att styra. Men jag gasade på i 120 km/h och försökte undvika alla hål och träd här och där. Jag lyckades ! 
Fredrik tyckte inte det var roligt att åka med mig, stackarn trodde säkert vi skulle dö där haha. Men det var verkligen roligt och längst uppe på fjället där vi befinner oss på bilden var det helt tomt på träd och man såg bara snön blåsa förbi och allt glittrade så otroligt fint. Vi skulle åkt till en sameby men var tvugna att vända pga att det skulle bli en otrolig snöstorm.
Precis när vi blivit tillsammans, den som tog kortet har lekt lite med bilden. Vi sitter iallafall i skolan och filmar när Jens pratar. Haha !
Katrineholm sommaren 08, två dagar efter att vi kom hem från idre så åkte vi iväg till Fredrisk mosters landställe. Där vi badade, drack lite, solade och hade det jätte mysigt i fyra dagar. Getingarna och fästingarna var hemska.
Sommaren 08, vi sitter framför fläkten och överlever dagen. Det var otroligt varm och gick inte att vara ute. Frågan är då varför jag har tjocktröja på mig.. antagligen var det öppna fönster så att getingarna kunde komma in haha.
Sommaren 09, kryssning med mamma. På dansgolvet med älsk. Jag såg ut som ett blåbär i min klänning jag hade på mig. ALDRIG MER ! haha. Men kryssning blir det självfallet.
Precis när vi blivit tillsammans, utanför matsalen och väntar på att bussen ska komma så vi kan ta oss hemmåt.
- Jag älskar dig hunnie !!

Kommentarer
Postat av: Marie

Så söta ni är tillsammans :) <3

2010-01-11 @ 02:58:42
URL: http://marieandersson.wordpress.com
Postat av: Diana

Vad söta ni är på bilderna....

Du har rätt :) ditt huvud är ganska stort :P SKOJA hihi

2010-01-11 @ 17:14:05
URL: http://diaschka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0