STORT PLUS TILL TREO !

På djursjukvården idag så fick vi böcker också eftersom det är nystartat kurs. Jätte bra böcker och otroligt intressanta och lärorika. Vi fick böckerna: Hundens sjukdomar, kattens sjukdomar och om någon vecka får vi också medicinsk ordbok som man dessutom får när vi tar studenten. Ska fråga om man har möjlighet att köpa dom, för dom böckerna lär man behöva i framtiden. I övrigt så var sammhällskunskapen och religionen halvkul, är inte så mycket för religion precis. Men det kan väl funka. Vi har varit i skolan i 3 dagar och har redan 2 läxor .. det tycker jag fan är sjukt. Vi har precis ätit tacos som jag inte ätit på hela sommaren typ, asgott !
Precis vad jag ville ha. En annan grej va ju den att jag fick migrän under religionen så när vi slutade åkte älsk och jag till apoteket och köpte treo så tog jag det för kanske en halvtimma sen och nu är migränen helt borta ! HELT OTROLIGT ! har aldrig kunnat ta bort min migrän med någon värktablett innan.
Nu ska jag nog ta och kolla på lite olika hundgrejer och sånt som skall köpas in.
PUSS !


Ursäkta det röriga inlägget med hopp mellan allting men min hjärnkapacitet har inte kommit tillbaka efter min migrän


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0