Student 2010

Nu är student mössa och lite olika student kläder beställda från ABC Gruppen, allt gick på ca 2200 kr, haha ! Min student mössa kan inte bli snyggare, det blir nog rätt svårt att förklara hur den ser ut eftersom jag gjorde mycket ändringar på mössan. Men snyggare mössa kan man inte ha. Ville skriva något kul på mössan och champange glaset mer än klass och namn, men jag kom fan inte på något kul.
På söndag ska jag och älsk på dagens man, men vi skulle få ett mail nu under veckan med mer information men det har vi inte fått och vi får inte tag på dom så vet inte hur det blir om vi inte får det. Men vi får väl åka dit och chansa. I övrigt i helgen vet jag faktiskt inte vad vi ska göra, vi tar väl det lugnt och myser. Vi hade en lektion idag som vi inte behövde vara kvar i klassrummet på så vi satte oss i bibloteket och jobbade där, vi hade djursjukvård där vi skulle kolla och jämföra olika försäkringar. Rätt intressant och bra för oss som ska skaffa hund. Sen slutade vi 11.30 idag. Djursjukvården och hundträningen är nog dom roligaste ämnena just nu och dom varar tills vi går ut trean, yaay ! Lunchen idag var ju bara sådär halvgod så jag är vrålhungrig nu så tänkte gå och titta om det finns något ätligt att äta.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0