Sjuuukt trött !

Jag är så sjukt trött, måste be om ursäkt för dom som måste stå ut med mig när jag är så här trött. Känns som om jag skulle kunna slå sönder varenda jävel, haha. Har typ städat hela dagen och idag när jag slutade satt lille Fredrik utanför och väntade på mig. Vi tog bussen till älvsjö och sen pendeln och tunnelbanan till odenplan där vi vart sittandes i två timmar. Eftersom vi typ åt jätte lite lunch så gick vi till donken och tog en varsin cheeseburgare vilket var jäävligt gott. När klockan vart kvart i sex så gick vi in på piercing studion där det satt ett gäng med fjortisar som skulle pierca naveln. Jag som varit helt lugn med tanken på att pierca mig vart helt plötsligt sjukt nervös. Men det gick bra. Det gjorde lite ont men inget överdrivet som jag förväntade mig. Så nu sitter vi här och har precis ätit gulash soppa, jag åt med tesked och keso till soppan. AS GOTT, jag bara älskar keso. Det är det bästa som någonsin skapats, förutom min älskling då som såklart har en klar ledning. Det gjorde rätt ont att äta eftersom jag tuggade på den hela tiden, labretten (staven) är skiit lång eftersom det kan bli jätte svullet men ska åka och få den bytt till en mindre i helgen för det funkar verkligen inte att äta.
Nu ska jag faktiskt gå och sova för jag är jätte trött, som jag redan skrivit men det kändes inte som det räckte för att besktiva hur trött jag är.
Skriver kanske imorgon om jag orkar, då kanske jag också slänger upp en bild på piercingen eftersom det är rätt rött nu så det ser skumt ut.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0