Ta vara på tiden

Jag är lycklig ! - praktiken är slut och jag får äntligen lite mer tid för älsk och fritid. Och kanske lite mer sömn också för den delen. Under praktiken har jag lärt mig att verkligen ta vara på den lilla fritid man har, och jag har inte använt internet lika mycket heller. Kändes lite skumt men blir kanske så i framtiden också. Man går väl in och gör sina rutiner (facebook, bdb, hillevis blogg, dianas blogg, barkys blogg, aftonbladet och blogga) sen stänger av datorn och gör något roligare. Det var dock rätt sorgligt att lämna katterna som man har knytit snarkare band med och haft mer kontakt med. Men men så är det, det är bara leva med det !
Imorgon vet jag inte vad vi ska göra, älsk har inge busskort så man kan inte ta sig någonstans utan att gå, kanske går till gymmet? eller cyklar dit om vädret vill. Så man får någonting gjort.
Pappa ringde idag också och pratade ett tag, kollade hur vi mådde och vad vi hade gjort osv. Det är trevligt att prata med honom eftersom man inte träffas lika ofta som man gjorde innan mamma och pappa skilde sig. Men man försöker träffa varandra så mycket det går. Blir väl mer när man går ut skolan som ligger åt helvete in i skogen bland alla lantisar. Och pappa var snäll och erbjöd sig att köpa ett piercing smycke till mig sen eftersom jag är fattig ! Tack pappa, du är bäst !
Nu ska jag gå och vara med gos som tycker det är tråkigt när jag sitter och bloggar. Skriver kanske mer imorgon efter gymmet.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0