Spex

Imorgon blire tyvärr ingen skola eftersom jag ska hämta lilla Gunsi på barky :) och på fredag är det spex, vad ska man ha på sig? jag har ärligt talat ingen aning.
Jag måste verkligen lära mig hålla i pengar bättre !! har gjort av med 1250 kr sen igår ..
JA men nu kan jag ju passa på att berätta lite om jouren i helgen och hur det gick. Tror jag även har lite bilder som jag slänger in senare.

De har ju varit riktigt kallt i helgen kan man ju lugnt konstatera men vi hade jätte roligt, Fredrik var med och sov med mig men fick inte vara med bland djuren. På kvällarna umgicks vi med Felicia som också hade jouren och vi sjöng singstar och hade skit kul. Maten var halvgod men det fick funka. Djuren mådde bra och var ute på grön bete  dygnet runt så det var absolut inte mycket att göra. Det vi gjorde var typ kolla till alla djuren, ge fåren hö, ge ankorna mat och nytt vatten och tömma deras baljor, mata smådjuren och reptilerna även spraya hos reptilerna och ge katterna mat. De var typ de vi gjorde och lite extra grejer som vi fick göra när vi var klara med allt annat. Men fått allergi och vaknade med kanske 65 utslag över hela min arm måndags morgonen efter jouren så har väl antingen fått allergi mot halmet eller något jag åt? eftersom vi lagade äppelpaj :)
Nu ska jag äta middag.

Puss Sophie!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0