Singing bee celeb

Vaknade inatt och hade drömt den värsta mardröm någonsin typ, gos vaknade och låg vi låg och pratade ett tag innan jag somnade i hans famn. Sen vaknade vi typ halv 9 och låg och myste ett tag innan vi gick upp och åt frukost. Jätte mysigt att tillbringa en morgon åt att bara ligga och mysa, inte behöva skynda sig upp och iväg till någon praktik. Njuter verkligen av helgerna. Sen är jag då en sån person som älskar att sova och är jätte grinig om jag inte får sova mina typ 12 timmar .. haha ! sån är jag.
Vi har tagit det rätt så lugnt idag, vi åt frukost och sen satt och pratade i några timmar innan vi började göra oss i ordning för att åka och träna. Det gick rätt trögt i början eftersom man varit sjuk och inte kunnat träna så intensivt. Men efter ett tag kom jag igång och tränade ben och mage. Avdelningen med alla arm, rygg och bröst maskiner är höll dom på att göra i ordning och ville inte vara ivägen när dom håller på där. Massa polacker.
När vi hade tränat i 2 timmar så gick vi och handlade middag, det vart grillad kyckling med keso. När jag skulle hämta kyckling i ugnen när så skulle jag lyfta en påse med en kyckling i och jag såg inte att någon hade lagt påsen upp och ner så kycklingen ramlade ut i ugnen så jag tog fort en annan påse, kollade mig omkring om någon kanske hade sätt mig men det var bara jag och älsk där. Så vi skyndade därifrån och fortsatte handla. När vi kommer hem och ska äta så är kycklingen långt från färdig grillad så vi fick sätta in den i ugnen i 20 minuter och när vi tog ut den va halva kycklingen klar och det fick vi äta för vi orkade inte sätta in den i 20 minuter till så det fick vara, så ett minus till Food Market som inte grillar kycklingen ordentligt ! 
Nu ska jag gå och borsta tänderna och tvätta min piercing för att sen krypa ner under täcket och få mig min dos skönhets sömn. Skriver mer imorgon när vi kommer hem från singing bee celeb.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0