Pierca imorgon

jag har typ ingen som helst lust att blogga just nu, händer typ itne mycket alls. De är vakna, jobba, åka hem, äta, duscha och sova typ vaarje dag. Så finns liksom inte så mycket att skriva om. Men ska åka till odenplan med älsk direkt efter att jag slutat och pierca läppen. Är faktiskt inte sådär jätte nervös, kanske lite. Har trots allt gjort det 4 gånger innan. Haha, älsk har beställt något så sjukt så de är inte sant..
I övrigt så ska vi till singingbee celeb som publik i helgen, det ska faktiskt bli roligt. Man skulle komma lördagsfin(?) och jag har inte något som är sådär jätte fint eller som dom kallar det "lördags fint". Så får se vad man hittar på. Nu ska jag göra mig i ordning för att sova. Skriver imorgon och kanske lägger in en bild om jag orkar.

PUSS !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0