Läxor och åter läxor.

Första dagen på jouren idag, de var rätt så drygt. Har inte sovit något sen igår morse klockan halv nio. Fredrik snarkade så högt så rutorna typ skakade. Sen var jag så sjukt stressad och de är jag typ fortfarande. Jouren är från 07.30 - 11.25, men vi var klara med det som förmiddags jouren ska göra vid halv tio kanske. Men då får vi göra det som eftermiddags jouren ska göra vilket jag tyckte var skit onödigt, de är väl deras uppgift och inte våran.. idiotiskt ! Och de börjar bli kallt ute nu vilket jag bara älskar !!
Just nu så sitter vi och kollar på kändisdjungeln och har tagit oss ett glas oboy. Ska faktiskt börja göra läxor nu vilket vi har gått om.
Puss !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0