Kvar på the internat haha ..

Nu är skolveckan äntligen slut, iförsig så har jag jouren i helgen men då är ju lilla älsk med på ett hörn och slipper sitta inne på en tråkig lektion. Just nu så sitter vi och väntar på att våran mat ska komma. Sen ska vi typ laga middag och äta den såklart haha. Vid halv åtta ska vi gå till Felicia som väntar på oss på haga (ett av elevhemmen) där vi ska titta på idol och sjunga singstar. Något måste man ju roa sig med här ute på landet. Om någon försöker ringa mig så är min mottagning på mobilen inte den bästa (landet, youknow..) men skicka sms funkar alltid. Går bara lite segt. Ikväll lär vi inte hinna så mycket mer när vi kommer tillbaka än att sova. Har haft fullt upp idag, med djuren och så har vi disikerat råtta på djursjukvården. Otroligt intressant faktiskt och kan faktiskt vart alla olika organ sitter och hur dom ser ut. Och det kunde jag absolut inte innan !
Imorgon lär vi ha mer tid över när vi är klara med jouren eftersom vi är 3 som har jour nu i helgen. SKÖNT !
Så vi får se vad det blir av att göra då. Läxor kanske, för det har vi mängder av !
Nu ska jag ut och plocka ett äpple eller två. SEE YOU !!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0