Jour

Alltså jag är så jävla mätt och har typ varit det sen jag vaknade? blää !!
Fick i mig en schnitzel med avokado sallad till middag vilket var rätt så gott. Vi har typ suttit och gjort läxor hela dagen, och ändå har vi jätte mycket läxor kvar. Nästa vecka har man jouren i skolan vilket inte är att se fram emot. Jag är inte särkillt intresserad av lantbruksdjur .. inte ett dugg faktiskt. Men måste gå ifrån varje dag för att göra prov, så sug på den jourhelvete !! och bryr mig inte om det betyget särkillt mycket eftersom jag ändå inte tänkt jobba med sånna djur. Sen är det helgen också men den är rätt så lugn eftersom då kan man göra det i sin egen takt och sist slutade det med att vi vart klara sjukt fort och kunde ta en rast på 2 timmar :) skönt !
Datorn följer med så jag kan uppdatera med lite bilder och så får ni se hur det går.
Nu ska jag kolla runt lite på gardiner och sånt.
Puss !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0