Jag älskar paket !

jag har absolut ingen blogg lust för tillfället eftersom jag haft konstant huvudvärk hela veckan. Så har varit som en zombie i skolan och försökt gjort det jag ska så gått jag kunde. På kvällarna har jag bara tagit det lugnt och haft det mysigt med Fredrik. Igår kväll låg vi och kollade på män som hatar kvinnor som faktiskt var lika bra som jag hade hört att den var. Idag har vi inte haft några lektioner alls så vi åkte till skolan och vände, vi bestämde oss för att åka hem till mig och kolla var det var för paket jag hade fått hem. Det var ett paket från vevay som jag tydligen prenumerar på (?) men det var massa bra saker som man behöver så jag fortsätter prenumera på det. Nu ska jag titta lite på AFV innan jag och Fredrik ska äta middag.
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0