Hundkurser !

jag orkar typ snart inte vänta längre, vill verkligen komma igång med mina kurser jag vill gå men det funkar ju inte utan hund .. jag vill verkligen köpa min hund nu !!
Några av kurserna jag planerar att gå är hundpsykologi, freestyle kurs, hunddagis utbildning, service hund utbildning ... de var något mer men mitt minne sviker mig som vanligt .. säger väl om jag kommer på det senare. På tisdag var det meningen att jag skulle ha hundträning men då ska man tydligen till tandläkaren? känns ju kul att behöva byta ut något man verkligen brinner för mot tandläkarbesök .. (IRONI)
Har precis suttit och läst Dianas blogg, och ni måste bara läsa annars missar ni något !
Nu måste jag typ gå ut och ta luft för det är sjukt varmt här inne och folk går runt och fryser ?! galenskap !
Puss !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0