Trötter

hejhej
Jag är så otroligt trött, en helt galen dag med otroligt mycket att göra. Har inte ens hunnit med hälften. Dagen började med att jag inte alls var sådär jätte pepp på att kliva upp ur sängen eftersom jag jobbat hela helgen på jouren (tänkte skriva om det senare). Kom iallafall upp och klädde på mig det första gosiga kläderna jag hittade. Sen bar det av till skolan och det var otroligt kallt ute och hade ingen chans att vända om och hämta jacka så fick klara mig, tänkte att det ändå skulle bli varmare under dagen, men icke !
Det har varit lika kyligt hela dagen. Första lektionen hade vi projekt arbete och vi jobbade med det. Vi var även och hämtade en stor grön matta  som Felicia ska ha till sitt projekt arbete, och när jag säger stor så menar jag verkligen STOR ! vi var 3 personer som bar den en bra bit. I eftermiddags så hade vi hundträning med en liten bichon frisé och en blandras hund (rätt stor), de gick väl sådär .. det är svårt när det är envisa hundar och inte ens egen hund. Men det funkade. Har fått jagat hundar som stuckit och ja allt va de är. Sen idag så åkte vi till huddinge för att sova hos mamma i natt. Har ätit middag hos pappa sen åkte vi till centrum och hämtade ut mina piercings som jag köpt.
Nu ska jag titta på idol.
Puss Sophie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0