10 timmar storstädning !

nu har jag och älsk städat hela hans rum, tvättat 4 omgångar med tvätt och flyttat på sängen, det tog oss 10 timmar och nu är jag helt slut. Vill bara ställa mig i en sval dusch ! Sen är vårat ända lakan i tvätten och vi måste vänta två timmar på att det är klart och torktumlat, och jag vill liksom sova nu !
Är hungrig och skitsugen på tacos .. åt någonting som såg ut som bränd fläskfilé men det var tydligen fläskkotlett (?) iallafall .. nu ligger jag är och tar det lugnt och ska gå och ställa mig i duschen om nån minut.
Ikväll blir det lyssna på musik och mysa lite med älsk. Vad ska ni göra?
Puss

Kommentarer
Postat av: Diana

Hej, hade ingen aning om att du också hade blogg.

Här ska jag kolla ofta. Ha en bra dag nu :)

kram

2009-09-17 @ 07:41:00
URL: http://ylleulla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0