Svårtsvårt val..

Blond eller inte? blond eller brunett, vilket jävla svårt val.. vad tycker ni?
Tjock eller smal? Smal helt klart, nu jävlar orkar jag inte vara fet längre. Nu drar jag ut och joggar lite. Vill inte skämmas över mig själv längre !!! NU JÄVLAR !





Jag saknar mitt gamla jag, den roliga och snälla sophie som folk tyckte om. Trött på mig själv, nu fan ska det bli ändring på den här skiten. Sen är jag så trött på att folk ska hålla på och vela hela tiden, bestäm er !!
Lova ingenting du inte kan hålla !!!!
Är så trött på skiten, ut och springa sen går jag fan och sover !
Puss !

Kommentarer
Postat av: cissou

shiit vilka bilder, helt sjuk gamla:P

2009-11-20 @ 08:05:30
URL: http://cissou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0