Skogspromenad och idol

Bebisen och jag ska träna lite


Sitter på ett av skolans elevhem för tillfället och kollar på idol. Älsk har jour i helgen så jag är här och håller min sötnos sällskap. Så vi har ätit middag och myst framför tv'n. Det finns ju inte så mycket att göra här, vi har 3 eller 4 kanaler att titta på, internet är halvsegt och de är bäckmörkt ute + svinkallt sen är det bara vi två och två till här som har jouren och lite häst jour också. Det är egentligen lov nu ju så alla har åkt hem, lite tomt är det. Jag får ju inte vara med och hjälpa till på jouren så jag vet inte riktigt vad man ska hitta på i sin ensamhet medans älsk jobbar.., är det någon som har en idé?
Jag ska ju faktiskt plugga lite men det kan man ju inte göra hela dagen .. man blir lite smått trött efter ett tag. Jag, Fredrik och Felicia tog en långlång promenad runt rösaring (för er som inte vet så är det ett stort skogsområde bakom min skola), det var otroligt härligt och jätte skönt men sjukt tomt ut Gunilla som brukar vara där och springa runt och leka. Skönt med lite avkoppling i skogen från allt tjaffs.
Nu ska jag faktiskt kolla vidare på idol för nu är det Mariette som sjunger.

Puss !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0