Rally lydnad

Ursäkta den otroligt dåliga uppdateringen men har varit sjukt trött hela veckan och är fortfarande lika jävla trött !
sen har jag haft migrän i två dagar nu. Gunsii är här och har varit det sen i måndags :) and we love it !
Idag har jag varit hemma eftersom min migrän inte vill ge sig, min pappa var snäll och gick till apoteket och köpte migrän tabletter till mig som jag ska hämta imorgon. När Emelie slutade jobbet så gick jag, fredrik och gunilla och mötte upp henne i bandhagen men vi kom lite innan hon slutat så vi gick till bandängen och tränade lite. Vi har börjat med bland annat : Puss (utan att slicka i ansiktet), kull, ryggen, gå mellan benen, kryp och under benen. Några kan hon och bara ska nötas in så hon inte glömmer andra behövs tränas lite till med. Sen så tränar vi sitta fint också och rulla in sig i en filt som hon ska lära sig. Imorgon ska vi äta taco blablabla minns inte vad det heter och sova hos Emelie eftersom vi ska ha som hundhelg och så. Men nu ska jag faktiskt gå ut med Gunilla och sen gå och krypa ner under täcket för att sova.

Natti !
Puss Sophie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0