OBOY

men jag vill ha oboy !
blir ingen middag för min del typ, fläskfile med bakadpotatis (?) konstig blanding typ. Försöker banta också för jag orkar inte med mig själv längre. Vi var hos Fredriks faster ett tag och fikade sen åkte vi till barkarby och kollade in den nya zoobutiken Jurassic zoo. Det var jätte stort med mycket bra saker som inte vanliga djuraffärer har. Men dom skulle kunna få in mycket mer. Vi ska dit när våra pengar kommer och köpa mat+ vattenskål så man har det. Och när Gunsi är här så har hon egna skålar. Vilket är mycket bättre för henne, lite finare också.
Nu ska jag ta huvudverkstablett och sätta mig och kolla på tv ett tag.
Puss ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0