Isbjörnar och pingviner

Idag har det inte hänt så mycket alls, varit i skolan och pluggat på. Pratat lite med Diana och med Maria. Vi har haft försäljning och service, svenska och samhälle. Det har varit en rätt seg dag med långa lektioner. Men det har funkat. Trött på lunchen i skolan, den är inte ett dugg god !
Min saknad efter Gunilla är fortfarande kvar, men ska ha henne nästnästa helg :) <33 Längtar som satan !!
Imorgon är det städdag/förberedning inför höstmarknaden så vi ska hålla på med kaninhoppningen och fixa klart allt där. Sen kommer det bli en lååång helg av tristess !
Förövrigt är jag hungrig och fryser som en jag vet inte vad !
Juste jag, Felicia, Fredrik, Jennie, Natalie och Bella hade det roligt under lunchen .. fast  de var nog mest jag och Jennie som skrattade .. :S haha ! iallafall vi hade skitkul !
Nu ska jag nog sätta på mig vantar och strumpor för här är det isbjörnar och pingviner ska jag säga !
Puss Sophie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0