Fan, helvetes också !

Du är så otroligt envis, men jag antar väl att jag inte är bättre själv .. men det känns verkligen som vad det än är så är det alltid mitt fel. Jag kan ha fel ..
Men så fort jag säger att jag tycker det känns som om du ignorerar mig eller undviker mig så är det helt plötsligt jag som undviker dig? men jaja jag får väl ta det. Älskar du mig fortfarande ?

Jaja, förlåt för att jag är som jag är. Allt är mitt fel, jag tar får ta det.

Om du frågar hur jag känner mig och tror att jag inte bryr mig så har du helt fel. Jag känner mig så jävla ledsen, arg, rädd och otroligt jävla sårad ! så tro fan inget annat.

Jag nämner inga namn, du vet nog vem du är.

Jag älskar iallafall dig och de kommer jag alltid göra.
Puss !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0