Deprimerad och trött !

Jag trodde inte att det skulle vara så jobbigt att lämna bort Gunnilla, men det var verkligen skitjobbigt har inte haft lust att göra så mycket alls utan lilla Gunsi. Det känns iallafall bra att jag får låna henne igen om jag vill, Diana är så otroligt snäll !
Skulle göra vad som helst för att få ha Gunilla hos mig dygnet runt, Diana har sån tur som har lilla Gunsi, finare hund finns faktiskt inte. Jag älskar henne ! Vi har ringt en kennel nu också och nu hoppas vi verkligen att dom gillar oss och att vi får ta en valp på halvfoder.

På söndag är det höstmarknad på skolan och vi ska fixa med kaninhoppningen. Vet inte riktigt vad det är vi ska göra eftersom det är Felicia som styr. Så vi får se .. det är bara komma om ni vill :) säbyholms naturbruksgymnasium i bro :) mer står på hemsidan www.sabyholm.se 
Det är allt möjligt som händer där, de säljs grönsaker och annat kul. Allt står på hemsidan. 

I helgen har vi haft det jätte mysigt med lilla Gunilla och hoppas vi får chansen igen. Idag är Diana och Ulla (Gunillas mamma) på freestyle kurs med Frida Binette och det ska bli jätte roligt att höra hur det gått. Funderar på att gå den kursen så fort jag har en hund. Eftersom jag vill hålla på med det. Så det ska jag nog göra. Nu ska jag diskutera lite med Fredrik om frågor som vi kanske ska ta upp med uppfödaren, sen ska jag nog gå och ta en dusch så man blir ren och fräsh.

Slänger upp en video på mig och Gunsi senare kanske .. vi får se !
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0