Snowboard in my life !

Jag har varit påväg att skriva flera gånger nu men något har alltid avbrutit mig men nu kan jag skriva ett inlägg. Igår så åkte vi till bromma zoomarknad och handlade en hundbädd, matskålar, godisburk och en rosa fäll så nu ser det hundvänligt och hemtrevligt ut i vårt sovrum. Ska ta kort imorgon så får ni se hur det ser ut. Idag var vi i centrum och handlade lite. Eftersom vi är så duktiga på att spara pengar så har vi sparat ihop oss till ett xbox 360 arcade new edition (?) sen köpte vi 2 spel (need for speed carbon & Amped alltså ett snowboardspel) sen var älsk gullig och köpte en klänning till mig eftersom jag ska på fotografering nästa vecka och behöver något fint att ha på mig. Tack gullet <3
För er som inte vet så är vi rätt slarviga på att komma ihåg och hålla reda på saker så vi köpte en andlagstavla med whiteboard på så det är lättare att sätta upp och skriva upp viktiga saker. Den sitter vid vår dörr så man ser den på vägen ut ifall det är någonting man glömt. 
Imorgon ska vi också till Fredriks föräldrar och hämta nycklar eftersom dom ska resa bort en vecka och vi ska tydligen passa katten. Men kommer väl hem igen på måndag, förmodligen. Beroende på om Gunsi ska vara med mig på tisdag, we'll see. Om Fredriks bror hade planerat röja runt hos dom på kvällarna (eftersom vi är ensamma där) så orkar vi nog inte vara där eftersom vi har skola att sköta och vi båda behöver sova under nätterna. I övrigt sitter jag och tittar på när Fredrik spelar snowboardspelet vi köpte, måste säga att jag är bättre på att köra snowboard på riktigt än på spelet, haha. Det var verkligen längesen man var i backen och åkte sist, jag saknar det faktiskt även fast man får lite ont ibland, haha. Det är så härligt att bara åka i sin egna värld nerför den kritvita snön. VILKEN KÄNSLA!! Anyway ..  Ska nog ta en dusch nu så jag känner mig lite fräsch. 
Puss !  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0