Datorjävel!

Min dator har bestämt sig för att vara emot mig idag. Jag ville lyssna på musik så jag satte på musik på winamp .. MEN NEJ då vill inte programmet funka så det stängs ner och inte vill funka igen. Men då tänkte jag vara smart och sätta på musik på youtube men då ska inte det heller funka ??! och det är helt plötsligt ett annat format på videorna som min dator inte stödjer, men vafan är det här !!!
Vågar inte sätta på musik på telefonen för vem vet om det blir samma sak med den .. :D
och det funkar inte heller att föra över filerna från mobilen till datorn så det är tydligen inte min dag idag. Ett tydligt tecken på att jag kanske borde ta min powernap snart .. (nej har inte hunnit ta den än).
Puss Sophie


Jag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0