Ansikts förlamning

Det börjar bli riktigt kallt ute nu och  jag tror det är dags för mig att skaffa mig ett par nya vinterskor, skulle behöva en jacka också men det får jag hoppa över för det har jag inte råd med. Vet ungefär vad jag vill ha för skor ska bara hitta dom någonstans först. Imorse var jag hos tandläkaren och lagade en tand det tog typ en och en halv timma. Fick värsta bedövningssprutan som bedövade halva ansiktet typ, och jag är itne särkillt känslig så hade klarat mig bra på hälften av sprutan typ. Så när jag gick därifrån så var mitt ansikte förlamat och jag kunde ine ens dricka utan att allt läckte ut ur munnen pga att jag inte kunde kontrollera min jävla läpp.. jag är så glad att jag inte är förlamad på heltid. Trodde faktiskt att dom hade gjort något fel så jag skulle få stå ut med läppen resten av livet. När vi kom hem så åt vi lite kycklingsallad och en varsin majskolv. Muums !
Sen vet jag faktiskt inte vad vi ska göra. Får väl se vad det blir.
Nu måste jag faktiskt gå på toaletten så skriver kanske mer ikväll.
Puss !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0