Äckeldag !

Vi har haft arbetsdag idag och fixat inför höstmarknaden och jag har mest kört runt gatorn (bensindriven elbilsliknande bil .. typ ?) rätt så skönt men det har varit äckligt kallt iallafall ! Jag har verkligen varit skit irriterad hela dagen, nästan alla har irriterat mig. Folk förstår inte att man vill vara ifred ibland, och när jag är sur ska folk bara vara på mig hela tiden och inte acceptera att jag faktiskt inte har lust. Imorgon ska jag och Fredrik + hans familj och fira hans faster som fyller år, blir väl okej .. har ingen lust.
Söndag är det somsagt höst marknad och jag har ingen jacka att ha på mig och de är jätte kallt ute. Har frysit sen jag klev upp imorse och fryser fortfarande lika mycket. Ska nog sova ett tag .. bara en liten powernap. Gunsi är sjuk och blir hemma på tisdag så hon kan inte följa med mig tyvärr. Men i helgen kommer min bebis !
Nu ska jag ta min powernap, todeloo som Felicia brukar säga.
Lägger upp lite bilder senare från arbetsdagen idag.

Puss Sophie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0