whatever ..

Hejhej.
Tänkte bara skriva ett kort inlägg och berätta att jag lever men har fullt upp förtillfället. Är typ sjuk och har kräkts men whatever .. lite stressigt däremot eftersom jag har massa saker som ska göras i skolan men får plugga ikapp mig så fort jag kan. Duktig som jag är så har jag smittat älsk också haha, har sagt förlåt och han tyckte det inte gjorde något haha?. SÅN TUR. Sen är det ju det här med vaccinet, hur fan ska man göra och vad ska man tro? äh jag vet inte om jag ska ta det eller inte. Ett otroligt svårt val.. sen är man så deprimerad över att man saknar gunilla så det är galet, klumpen i halsen finns där hela tiden och tro mig jag har försökt svälja bort den men det funkar inte. Kanske ska ta och göra lite skolarbete imorgon så man hinner ikapp. Tror jag gör det. Nu ska jag krypa ner under täcket och försöka sova lite. Ha det bra.
Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0