nervös, super nervös !

Den 19/11 och den 20/11 så ska jag och Gunsi ha freestyle uppvisning på gymnasiemässan, Felicia ska också köra freestyle med Tova. Det ska bli jätte roligt men det är min första gång så det är lite smånervöst men det går nog bra. Gunilla är så duktig.
Just nu sitter jag på lektion och har religion, vilket jag tycker är ganska intressant. Vi sitter och diskuterar Judendomen :) funderar på att läsa lite vid sidan om om diger döden och sånt. Otroligt intressant. Vi slutar halv fyra men vi stannar på skolan och tar sex bussen hem istället eftersom vi ska träna lite på vårat program och sätta ihop det så att det blir bra. Vi ska bland annat öva på famnen, buga och fot. Det ska sitta innan vi ska till mässan !  JÄTTE VIKTIGT.
Igår fick vi hem informationen från Maria och en välkommen valp film som vi också har börjat titta på och se till att vi kan allt så det inte är något man missat. Vi har ändå en heldel kunskaper sen innan eftersom  vi får det i vår utbildning men det är alltid bra att få allt upprepat några gånger till. Dessutom är det otroligt intressant det också.
Imorgon ska vi lämna tillbaka Gunilla till Diana vilket känns lite sorgligt, men får ju som sagt låna henne igen och då är det hårdträning som gäller för då är det inte långt kvar tills vi ska köra.
Nu måste jag vara med och lyssna lite på lektionen :) så jag lär mig något.
Puss Sophie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0