Miljöpartiet och sjuk

Hej hej. Tänkte bara slänga in ett kort inlägg innan det är dags att dra sig till säby för en låång lantbruksdjurslektion där sjukdomsfasen ska sammanställas för att sedan redovisas nästa vecka. Har sovit halv bra inatt, frusit som en dåre även med täcke vilket är otroligt ovanligt. När jag vaknade hade jag jätte ont i huvudet och mår inte särkillt bra alls, Felicia kanske har smittat mig med sin hemska förkylning. I eftermiddag har vi samhälle & religion vilket jag tycker är super roligt och intressant, vi arbetar om miljöpartiet och ska ha en debatt med de andra partierna (olika grupper i klassen), riktigt roligt. Nu måste jag tyvär klä på mig och koppla lilla Gunsi och gå till tåget.
See you later // Suff.

Kommentarer
Postat av: Diana

Hej :) Fin banner du har. Gillar särskilt den där röda hunden...hehe

Kram

2009-11-22 @ 13:49:06
URL: http://diaschka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0