Livet var en enda stor fest.

Måste det vara så nedrans kallt ?! man fryser ju halvt ihäl föfan !
Kom nyss hem efter att ha varit ute på skolan och tränat freestyle, Gunsi kan nu rulla på kommando och buga kan hon nästan och sen har vi börjat sätta ihop ett program, hade börjat på ett innan som vi glömde spara så att det finns inte kvar längre. Hade kommit jätte långt så det känns lite surt. Bussen var försenad så vi fick stå ute och vänta en kvart extra och på det så vart jag åksjuk av den resan runt halva ådö-smidö-bro och som gröt på mosen så missade vi vårat tåg så vi fick vänta en halvtimma på det. Så sammalagt så tog resan ungefär 45 minuter längre än väntat. Så nu ligger lilla Gunsi och sover, älsk kokar tortellini medans jag skriver och försöker få bort mitt magknip pga stressen. Funderar på att gå in på stockholms bostadsförmedling och glo runt på lägenheter lite på kul bara. Det tror jag älsk skulle tycka var roligt, han gillar sånt lilla plutten min.
Vi har snart varit tillsammans i två år, tider går så sjukt fort så det är inte klokt. Var det verkligen två år sen vi stod utanför kretslopps klassrummet den 21 november 2007? de är ju verkligen längesen men det känns nästan som igår. Var jag bara 16 år? hahaha de är ju också rätt sjukt vilken barnrumpa man var .. men ändå saknar jag det faktiskt, jag var så glad hela tiden och skrattade åt allt (iförsig skrattar jag nog rätt mycket nu också, men där var jag snäppet värre). Jag hade roligt dygnet runt och jag hatade att gå och lägga mig på kvällen, ville bara prata. Jag älskar att prata, men kan faktiskt vara rätt så blyg och HATAR att ringa till folk jag inte känner usch säger jag bara .. och inte tala om redovisa, USCHFYOCHBLÄÄÄÄ!!!! har aldrig  redovisat ensam, det har jag lyckats smita ifrån. HIHI !
Jag brukar sitta och titta på alla gamla bilder från förr och man hade verkligen kul hela tiden och det var alltid något på G, livet var härligt och allt var som en enda stor fest typ. (och nej då menar jag inte att jag söp dygnet runt för det gjorde jag verkligen inte, tvärtom typ). Nu är man typ tråkig och pluggar det ända man gör men det ser jag faktiskt som posetivt också, det är ju ändå min framtid det handlar om. Och nu älskar jag att sova, hatar att gå upp på morgonen och älskar att krypa ner under täcket på kvällen. Blir nästan trött av att bara tänka på det. Nu hör jag att älsk kommer med middagen som han så duktigt lagat.Så skriver väl antagligen mer imorgon för resten av kvällen har jag fullt upp.
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0