Det suger ..

att vara sjuk. Kan jag aldrig få vara frisk en längre tid ?? nu har jag konstigt ont i halsen och huvudvärk. Men jag har tyvär inte tid att vara hemma och sjuk så är i skolan ändå och kör på. Idag hade vi faktiskt jävligt roligt, på lantbruksdjurs lektionen (gjorde vi absolut inte det vi skulle) så diskuterade vi ovanliga djur och fenomen, facebook och allt annat än lantbruksdjur. Men Kicki var snäll och bara skakade på huvudet och log vilket vi gillar. Men lite fick jag faktiskt gjort ändå, eftersom vi håller på med grupparbete så vet man vad man ska göra utan att behöva konsentrera sig på att Kicki tex går i genom någonting viktigt. Så hann skriva om massa olika sjukdomar som getter och får får (HAHA!). You get it..
Imorgon vet jag faktiskt inte vad vi ska göra, djursjukvård och religion, helt okej !
Sen blir det av att åka hem och kanske plugga lite på vårat projekt arbete som faktiskt ska börja bli klart snart. Vi är snart klara. Nu ska jag faktiskt gå och borsta tänderna och så för att sen gå och lägga mig.

Puss !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0