31 Maj 2009

nu har jag beställt min beloved canada hoodie som jag velat ha halva mitt liv typ, den har jag förtjänat eftersom jag fyllt år. De var ändå för mina födelsedags pengar. Lite ska man spara till min dator jag ska köpa. Funderar på en Hp med finger avtrycks läsare så man slipper folk som snokar. .. man vill ju ha lite privatliv liksom. Sitter och försöker hitta lite ungefärligt pris på den datorn jag vill ha men hittar inte det någonstans alls .. det är en HP Pavilion dv2600 Verve Edition Notebook, skulle vara jätte gulligt om någon kunde ge mig tips var jag ska leta eller om någon vet.

Idag hade vi min släkt här som firade mig, det var jätte roligt att träffa alla. Speciellt mina syskon som man inte träffar så jätte ofta. Min syster är gravid och ska få barn om en månad och har inte sätt henne sen hon vart gravid så det var rätt så annorlunda att se henne rund. Fick jätte fina presenter och nu har jag råd med datorn jag vill ha också. TACK SÅ MYCKET ! De var min ena kusin och hennes föräldrar, min mamma och pappa, storesyster och storebror, mormor och morfar, farmor och farfar. Sen var det såklart jag och fredrik.

Nu har jag inte någon praktik kvar heller, så imorgon bär det av till äckelskolan igen. Men det är så jävla skönt att det bara är en vecka och 5 dagar kvar tills det är sommarlov. Tiden går sjukt snabbt. Ska ha prov så jag får zoohandlar certifikat om en vecka också. Men såklart så hade jag helt glömt bort det och inte pluggat ett skit så det kommer väl gå åt helvete. Det är inte lite grejer att plugga på heller.. de var massa skoluppgifter jag hade glömt bort. Men vad förväntar dem sig egentligen om en när man är ute på praktik i tre veckor.. ge ut läxor över det då är man bra dum i huvudet asså..

nu ska jag gå och lägga mig. Och få min otroligt korta skönhetssömn.

with love snuttan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0