Min helg !

nu har jag köpt ny mobil, de vart en rosa sony ericsson T700, jätte fin. Köpte den på valborg. Älsk och jag åkte direkt efter skolan till barkarby i outlet området. Efter att vi köpt mobilen så gick vi runt och tittade ett tag. Jätte mysigt faktiskt och roligt att se något annat än bara skola. Sen åkte vi hem och åt middag, grillat ! muums.. På kvällen åkte vi och kollade på brasa i stäket, inte så mycket folk som man trodde det skulle vara men det var rätt skönt. Skulle träffat min gudfar Reinhold där men folk var stressade och ville hem så vi hann inte det, men det får bli en annan gång. Fredags gjorde vi inte så mycket, vi gick ner till stranden och kastade macka ett tag och pratade lite. Var så skönt i värmen. På lördagen så kom Fredriks moster och hennes man och söp med hans föräldrar. Och fulla blev dem haha .. verkligen. Vi tog två promenader runt stranden. På första promenaden la vi oss i gräset och lyssnade på musik i någon timma. Nu märker man att sommaren är påväg. I söndags (igår) så var det väl samma sak, folk var rätt tråkiga eftersom dem var rätt så bakis så vi gick ner till stranden och la oss och slappade igen, de var ju inte så soligt igår men det var absolut inte kallt. På eftermiddagen åkte vi och handlade på coop forum i brunna.

Sen vägde jag mig i lördags och märkte att jag gått ner 5 kilo på en och en halv vecka typ !! FAN VA BRA MAN FÅR VARA !!

Idag så är det vanlig skoldag igen, så otroligt trist alltså. Ska ta en promenad när vi kommer tillbaka från skolan så man inte går upp i vikt igen. Ska gå ner ännu mer. Måste ha en fin mage tills sommaren annars går de ju inte. Eftersom vi har praktik nästa vecka och tre veckor framåt så ska älsk och jag nog till barky imorgon och kolla hur man åker så jag inte åker/går vilse när vi väl börjar. Hatar att vara på praktik så jävla dö tråkigt, får fan ångest men det fattar inte idioterna i skolan. Jaja ! nu ska jag gå på min äckel lektion projekt arbete.. 
with love snuttan
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0