Då var man myndig

jaha då var man arton, känns faktiskt rätt så konstigt. Tiden går så sjukt fort, känns inte som om jag hunnit med min arton år jag levt. Nu tror jag nästan jag måste andas ut och försöka leva mitt liv och ta vara på tiden lite mer än vad jag gjort tidigare. Jo ja, jag kanske ska skriva vad jag fått hittils.

Dolce & gabbana parfym av älskling
Adidas tjocktröja av pappa
2 nike t-shirts av pappa
Korta puma strumpor av pappa
Lacoste parfym av pappa
En blomma av Fredriks föräldrar
En öl av Fredriks pappa
600 kr på hm av hela fredriks familj.


Sen när skatten kommer ska jag få en bärbar dator av mamma, blir en hp med inbyggd mic och cam mm. Sen på söndag kommer min släkt och ska fira mig också så då får jag antagligen lite mer grejer. Jordgubbstårta ska vi göra och så. Det ska bli så trevligt. Speciellt att träffa mina älskade syskon Josefine och Mikael. Det var så längesen sist. Idag var det sista dagen på praktiken, och det kändes faktiskt jätte tråkigt att lämna alla man lärt känna på barky. Och komma tillbaka till äckelsäby .. usch !! men snart är det sommarlov, tack för det iallafall !!
Imorgon ska jag hjälpa mamma och städa inför på söndag. Sen ta oss tilll huddinge och kolla på en lägenhet i huddinge. Hoppas att hon får den så man får ändra omgivning lite. Vi var också i huddinge centrum idag och handlade smink och lite leggins på mitt hm kort. Och handlade allt vi behövde tills på söndag.
nu ska jag kolla om jag hittar lite bra musik att lyssna på, hare bäst !

with love snuttan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0